Gebeurt er nog iets in deze nieuwsgroep ?
PaulB
2014-01-04 22:03:29 UTC
Kwam zomaar weer eens even langs. Ik merk dat het hier erg stil is. Waar zit
men nu zoal te kletsen over de gewichtige onderwerpen des levens?

Hoe is het met Pim, Bart, Leon, Sieb enz?
nele
2014-01-07 10:49:18 UTC
Geen van de genoemden komt hier blijkbaar nog, Paul
'enz' piept nog af en toe:-)

geloof dat iedereen zijn eigen blog heeft en de discussie aldaar
verplaatste.

ondergetekende maakt van de gelegenheid gebruik om je toch op een gedichtje
te vergasten

Kerst al voorbij, maar geloof dat dat niet uitmaakt:.

Blauwdruk van een gestoorde kerstwens

De wens werd verwachting

Dat bleek een verkrachting

Van de magie van de tijd

Geknecht in agenda

Van data en memoranda

geheid met beleid

Een cocon opent pracht

Ook na een olifantsdracht

Hoop wil met liefde bezwangerd en niet ingeleid.

nele 25 dec 2013
Leon
Hallo nele, trouw tot het einde aan nl.filosofie?:-)
nele
2014-03-25 19:26:31 UTC
Post by Leon
Hallo nele, trouw tot het einde aan nl.filosofie?:-)
trouw aan outlook express, Leon :-)
en daar zit nl.filosofie nog in mijn scherm...
mij
2014-03-26 21:04:40 UTC
Post by nele
Post by Leon
Hallo nele, trouw tot het einde aan nl.filosofie?:-)
trouw aan outlook express, Leon :-)
en daar zit nl.filosofie nog in mijn scherm...
Ik denk nog regelmatig aan het feit dat ik toenaderingspogingen afgewezen heb. Mogelijk is mijn huidige autonomie voor mij optimaal en wens ik derhalve geen transformerende factoren in mijn leven, maar ik weet ook dat het vasthouden beter een loshouden kan zijn om uiteindelijk het lijden te ontlopen. Daar staat tegenover dat ik het lijden niet als probleem zie.

Nu goed je bent welkom om ook eens op het filosofieforum mee te praten, de interface is goed genoeg om snel te leren.

groeten, Léon
nele
2014-03-27 07:40:02 UTC
Post by nele
Post by Leon
[...]

Dank voor de uitnodiging, Léon.

Transformerende factoren uit de weg gaan... :-)
Kan het als een compliment beschouwen.
Ik kom ook niet in het rijtje namen voor, die PaulB opnoemt...

Mijn deelname aan nieuwsgroepen was best wel het opzoeken van
transformerende invloeden, denk dat mijn nieuwsgierigheid naar de mensen
achter de posters, voortkwam uit het niet echt vinden van het wezenlijke
verschil, in de openbaarheid van een ng.
Het transformerende element dan juist de oefening was, me daardoor niet uit
het lood te laten slaan.
Kan me afvragen of het komt omdat ik als vrouw de dingen benader, Zou een
discussie daarover, tussen mannen, wel willen volgen :-).
(Ik zie het niet gebeuren!!)
Wie weet, tref ik je nog op het forum dat je noemde.
Vooralsnog is het een labyrint van onderwerpen waar ik niet meteen door
gegrepen word.
En genoeg te doen, waardoor ik toch beter geen vingers aan het toetsenbord
kan hebben, en eigenlijk ook geen ruimte in mijn hoofd, na te denken over
wat ik daar zou gaan lezen.
Laat staan schrijven :-)
Het ga je goed.

nele
Leon
2014-03-20 18:22:53 UTC
Post by PaulB
Kwam zomaar weer eens even langs. Ik merk dat het hier erg stil is. Waar zit
men nu zoal te kletsen over de gewichtige onderwerpen des levens?
Hoe is het met Pim, Bart, Leon, Sieb enz?
Kwam ook nog even langs:
Pim heet nu Kweetal en is actief op filosofie.be
Siebe heeft het hier lang volgehouden maar is nu elders heen gezweefd:-)
en ikzelf heb mijn bijdragen op filosofieforum.nl onder pseudoniem neus

Bart is al zolang weg dat ik bang ben dat hij behaviouristische input heeft gekregen
mij
als je echt van opwindende discussies houdt freethinker.nl
likolen
2014-09-02 13:14:19 UTC
Post by PaulB
Kwam zomaar weer eens even langs. Ik merk dat het hier erg stil is. Waar zit
men nu zoal te kletsen over de gewichtige onderwerpen des levens?
Hoe is het met Pim, Bart, Leon, Sieb enz?
<<denk >>

Mijn filsofie is
Harmonie.
Harmonie in je zelf.
Die andere moet voor zich zelve zorgen.
Als neen mens in harmonie is met zich zelve
komt de rest van zelve. Zoek het in je zelve !
heb je niemand bij nodig. Dan je EGO