* P L O I N K ! * Geperverteerde Master Bob
M. Bob Macellarius
2013-04-16 17:51:07 UTC
N O T A B E N E

Onderstaand bericht was in 'mijn' newsgroup nl.politiek verwijderd,
constateerde ik. In sommige andere nieuwsgroepen waar ik het eveneens
aan had gepost verscheen het niet.

Door het sociaal en geestelijk ernstig gestoord gedrag van deze
criminele newsgroup terrorist(en?), die duidelijk voor niets terugdeinst
- je zult in de buurt van dit ongetwijfeld tot elke al dan niet
gewelddadige vorm van sociale terreur op straat, in horeca en andere
gelegenheden enzovoort in staat zijnde monstrum wonen (...) - zal ik
helaas waarschijnlijk genoodzaakt zijn dit bericht nog enkele malen te
herhalen. Mijn excuses.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op de door een criminele psychopaat geperverteerde nickname Master Bob
reageer ik niet meer. Die staat nu onder mijn usenetfilter, die de nick
ook uit mijn newsgroups laat verdwijnen. Ongetwijfeld zal ik nog enige
inferieure nicknames aan mijn usenetfilter toe gaan voegen.

Verder gaat mijn nickname M. Bob Macellarius verdwijnen.

Het inferieure ongedierte, de abuser(s), mag zich blijven laven aan de
vergane intellectuele superioriteit waarmee ik de nickname Master Bob
tot een NAAM wist te maken:

qua kennis, qua cognitie, qua rationeel en qua conceptioneel vermogen.
P o ll e k e
2013-04-16 18:23:27 UTC
Op 16-4-2013 19:51, M
Post by M. Bob Macellarius
N O T A B E N E
Mijn excuses.
Ach tief toch eens op, gore stoephoer.
Ben Stiller
2013-04-16 18:26:49 UTC
Post by P o ll e k e
Op 16-4-2013 19:51, M
Post by M. Bob Macellarius
N O T A B E N E
Mijn excuses.
Ach tief toch eens op, gore stoephoer.
Amice, wilt u wel een beetje behoedzaam met mijn patiënten omspringen!
Ik ben deze week al 2 Napoleons en 3 Hitlers kwijtgeraakt er kan geen
Godje meer bij zonder de nodige consequenties...
--
Stel uw vraag aan onze virtuele medewerker:
***@easy.com
M. Bob Macellarius
2013-04-16 22:18:22 UTC
Post by Ben Stiller
Ik ben deze week al 2 Napoleons en 3 Hitlers kwijtgeraakt er kan geen
Godje meer bij zonder de nodige consequenties...
Poster kwalificeerde ik al diverse malen:

De hersengestoorde
Ben Stiller.
Nog steeds
gewoon een dom stuk schorem.
Laagbegaafd
en nog lager ontwikkeld
hersenloos tuig.
Slechts in het bezit
van een grote stinkende hondenmuil.
Evenals Illmentallised Vieze Hugo,
ofwel abuser Illuminatus.

Posters Stillers welhaast grenzeloos asociaal gedrag typeert hem evident
als patiënt met ernstig beschadigde prefrontale cortex. Daarbij dient
nadrukkelijk te worden opgemerkt dat gedegen medisch onderzoek ter zake
zéér waarschijnlijk tot een andere, veel juistere diagnose kan leiden:
/prefrontale-cortexdementie in ver gevorderd stadium!/

Echter, wanen en hallucinaties zoals bovenstaand door Stiller aangegeven
typeren hem eveneens als schizofreen, een hersenontwikkelingsstoornis
die gebieden van de hersenschors omvat. Dit is weliswaar goed mogelijk,
maar een andere diagnose kan óók niet worden uitgesloten, gezien
bovenstaande zin:

"Ik ben deze week al 2 Napoleons en 3 Hitlers kwijtgeraakt er kan geen
Godje meer bij zonder de nodige consequenties..."

De diagnose: "eveneens lijdend aan temporaalkwabepilepsie" is derhalve
een zekerlijk niet uit te sluiten optie.

Al met al een voor hersendeskundigen interessante, veelzijdig aan
breindeprivaties lijdende patiënt. Voor zijn fysiek-sociale umwelt
echter een continue, omvangrijke en tot wanhoop leidende rampzaligheid.

Kandidaat nummer 2 om door mijn killfilter te worden geëxecuteerd.

( ;-}

Master Bob™
M. Bob Macellarius
2013-04-16 19:49:17 UTC
Post by P o ll e k e
Op 16-4-2013 19:51, M
Post by M. Bob Macellarius
N O T A B E N E
Mijn excuses.
Ach tief toch eens op, gore stoephoer.
Als hobby heb ik als freelancer op de UvA een jaar of zes sociale
wetenschappen gestudeerd, dat wil zeggen telkens enkele van de toen nog
bestaande studiejaren die voor het kandidaatsexamen opleidden.

Bij Antropologie was Margaret Mead mijn favoriete - als wetenschapper
eerst jarenlang hoogbejubeld, later bekritiseerd omdat zij als
wetenschapper zich wel heel nadrukkelijk met participerend onderzoek
bezighield.

Zo onderzocht zij een diep in de oerwouden van Nieuw-Guinea levende stam
die wat betreft andere beschavingen in volkomen afzondering existeerde.
Zij zocht niet alleen uitgebreid contact met de leden van de stam, maar
huwde ook één van hen. Door haar als "wetenschappelijk" bedoelde
aanwezigheid verwoestte zij daarmee een volstrekt unieke cultuur.
hetgeen niet wegneemt dat haar wetenschappelijke publicaties nog steeds
alleszins hoogwaardige kwaliteit bezitten.

In later onderzoek heeft zij zich vooral beziggehouden met problemen van
cultuur en karakter (ook volkskarakter), waarbij zij met name aan
kinderopvoeding veel aandacht besteedde. Helaas bezocht zij nimmer ons
Belzieke buurland, dat toch over, soms nog volledig geïsoleerd, een
schat aan antropologische studieobjecten beschikt. Evenals, maar in veel
mindere mate, ons eigen land.

Neem nu poster Polleke Cleenewerck. Belziek? Een Nederlander
waarschijnlijk. Als je zijn bovenstaande zin leest – “Ach tief toch eens
op, gore stoephoer” - evident het prototype van een sociaal en
cultureel deformatieproces van een nogal afgezonderde, tamelijk gesloten
groep. Een studieobject waar je als antropoloog je vingers bij aflikt.

( ;-}

Master Bob™
M. Bob Macellarius

Master Bob ™