Ad Verbrugge
cruzlee
2004-07-07 10:45:40 UTC
Heeft iemand hier het boek "Tijd van onbehagen" van zijn hand al
gelezen? Het is een zeer actuele, filosofische, maatschappijkritische
verzameling essay's die mij tot nog toe erg boeit.

Laat me horen wat je er van vond als je het ook gelezen hebt.

Paul
b***@gmail.com
Prachtig
a***@gmail.com
Sinds ik een nieuw lekker wijf ontmoet heb is het voor mij d eTidj van Behagen!
a***@gmail.com
2014-08-26 07:16:21 UTC
Post by cruzlee
[...]
Ach, daarin heeft Ad zijn persoonlijke sores in gelegd!!