* P L O I N K ! * Geperverteerde Master Bob
M. Bob Macellarius
2013-04-16 15:18:43 UTC
Op de door een criminele psychopaat geperverteerde nickname Master Bob
reageer ik niet meer. Die staat nu onder mijn usenetfilter, die de nick
ook uit mijn newsgroups laat verdwijnen. Ongetwijfeld zal ik nog enige
inferieure nicknames aan mijn usenetfilter toe gaan voegen.

Verder gaat mijn nickname M. Bob Macellarius verdwijnen.

Het minderwaardige gespuis, de abuser(s), mag zich blijven laven aan de
vergane intellectuele superioriteit waarmee ik de nickname Master Bob
tot een NAAM wist te maken:

qua kennis, qua cognitie, qua rationeel en qua conceptioneel vermogen.
Orac
Orac
2013-04-16 15:32:27 UTC
Post by M. Bob Macellarius
[...]
Je mag de naam 'Orac' wel even lenen hoor. De minst geperverteerde nick
van de meest perverse, eh, populaire bedoel ik, poster van usenet!

Moet je wel beloven er geen zooitje van te maken, zoals met de nick
'Master Bobje', ik wil Orac ongeschonden terug!
Master Bob ™
2013-04-16 15:50:27 UTC
Post by M. Bob Macellarius
[...]
Yahtzee!

Kind regards,
( ;-}
Ernie
2013-04-17 11:52:52 UTC
Laten we een draad beginnen waarin we opsommen wie we allemaal in het
Ploink-filter gegooid hebben.
iMark
2013-04-19 22:18:56 UTC
Post by Ernie
Laten we een draad beginnen waarin we opsommen wie we allemaal in het
Ploink-filter gegooid hebben.
Wat mij betreft ploinkt iedereen in stilte. Of reageert gewoon niet op
berichten van trollemansjes en -vrouwtjes.
Sietse Vliegen
2013-04-19 23:13:51 UTC
Post by iMark
Post by Ernie
[...]
Maar maar maar.., maar... euhm.. zijn die hier dan?