ABUSER MASTER BOB een PSYCHOTIC CRIMI
M. Bob Macellarius
2013-04-21 20:47:03 UTC
De abuser van Master Bob is een psychopatische crimineel, of, bij
meerderen, zijn dat.

De nickname is door mijn killfilter geëxecuteerd. Helaas slechts
digitaal. Ik heb hem, of hen (beiden?), al eerder op hoofdeigenschappen
adequaat vlijmscherp gekarakteriseerd, en zal dit op gezette blijven
doen:

Breinbeschadigde Ben Stiller.
Nog steeds
gewoon een dom stuk schorem.

[...]
[...]