--- Mag ik dat?
Leon
2012-08-12 20:09:19 UTC
Mag ik dat? Wat zullen de anderen er van vinden?

--- Als U zelf zonder oordeel kunt zijn, hoeft dat niet te betekenen
dat anderen dat kunnen zijn.
Orac
2012-08-12 21:08:11 UTC
Fuck off, instabiele kokosnotenaanrander.
Leon
Ik mag van jou hier niet posten? En wie ben jij dan wel?
Orac
Vader van twee schatjes van kokosnootjes, schoft!
Leon
2012-08-13 10:38:13 UTC
Post by Orac
Post by Leon
[...]