Hebt u dat ook?
BugHunter
2014-12-06 21:17:34 UTC
Als ik in de winkel bij de kassa sta, en er zijn
er 2 open, heb ik altijd de verkeerde kassa, dwz
de langzaamste.

Nu zou je kunnen zeggen, ga dan bij die andere
staan. Maar als ik dat doe, gaat de kassa waar ik
eerst stond, opeens als een speer, en mijn
'nieuwe' als stroop.

Ik heb me voorgenomen niet meer te switchen.
Bye, BugHunter.
Chris Jacobs
2014-12-06 21:39:28 UTC
Post by BugHunter
[...]
Waarschijnlijk herinner je je de langzame kassas beter omdat je daar
qua tijdsduur langer bent.

Vergelijk het met fietsen, daar heb je ook de wind, qua tijdsduur,
langer tegen dan mee.

Chris
BugHunter
2014-12-06 21:44:29 UTC
Post by Chris Jacobs
Post by BugHunter
[...]
Nee, ik heb het altijd. Ik let ook op de
laatste klant op dat moment, en als ik
bij die andere kassa eindelijk aan de
beurt ben, is die voorheen laatste klant
reeds lang weg. Ik heb ook weleens 2 x
geswticht, maar de snelheid/traagheid
switcht net zo makkelijk mee. Om niet
gek te worden, kies ik de kassa die het